2009/08/28

centrum av festligheterna

sessan

Det var mitt i sommaren, du har din födelsedag då. Vi hade kusiner och syskon i torpet, det var tårta och presenter, sång och ballonger.

-Så satt du där, mitt i ett hav av folk och presentpapper. Du lyste upp hela rummet med din tacksamhet och glädje över det fina gåvorna du fått, men du lyste även mer en vanligt.
Kanske var det konstrasten att du är den enda lilla tjejen på min sida, att det blev väldigt tydligt med alla dina brorsor och kusiner som stod och bevakade paketöppningen.
vad vi älskar dig lilla fröken böna, redan 2 år och stora damen.
/åsa

3 kommentarer:

Jenny Bergvall 8/28/2009  

Men Åsa vilken fin fotsida du skapat! Tack för att jag fick komma på vernissage ;-)
Kikar snart in igen!
KRAM Jenny

Maarit at Violets Corner 8/28/2009  

Oh vad skoj med vernissage, precis vad jag behövde idag :)
Stort tack, dina bilder är helt underbara ...och roliga, som bebben på hyllan!

Soliga hälsningar,

kram
Maarit

Maria 8/28/2009  

Som alltid underbart vackra fotografier! Du lyckas verkligen fånga de där finstämda bilderna.

Etiketter

Bloggarkiv

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP