2010/02/08

Kommer du i morgon?

elinsang
elinljus3
elinvackeravlangt
elinhello
elinlila
ramar
radskor
elinkram
elinnalle

Det är en av det få stunder jag kan stå stilla och glömma bort att fotografera, men att stå vid sidan av en vacker mage..se hur den rör sig. att någon finns där inne och säger -Hello!

-Det finns inget så vackert som en gravid kvinna, det är något magiskt att få fotografera.
I morgon är det Bf För Elin och Staffans bebis, vi passade på att ta lite foton...
Så spontant det kan bli, det är inte lätt att ha en 17 månaders liten nyfiken kille som assistent;)

Kärlek till er Elin&Staffan, nu inväntar jag med kärlek det nya livet och stunderna med ett nytt liv
/åsa

11 kommentarer:

Jenn K 2/09/2010  

These are all beautiful photos. You are right pregnancy is such a beautiful thing. Just wondering what type of camera do you use?

Unknown 2/09/2010  

Fina Elin! Hoppas liten tittar ut idag!

Linda Griffin 2/09/2010  

Fantastiska foton ♥

Ingalill 2/09/2010  

Otroligt fina foton!

mamamekko 2/09/2010  

Älskar din foton, du är så himla duktig!

Frida 2/09/2010  

Otroligt vackra bilder!

Karins fotoblogg 2/10/2010  

Oh, vilka underbara foton! otroligt vackra! Jag gillar färgskalan.

Ha det gott!

Mysmasken 2/11/2010  

Men åh så mysigt! Vilkan fina foton :)
Inte visste jag att du hade en fotoblog.

Mot toppform 2/14/2010  

Underbara bilder, bebismagar är dom finaste magar!

Jennifer 2/17/2010  

riktigt fina bilder! Gillar dina foton starkt :)

http://lipslick.blogg.se

Nallebr.. 2/19/2010  

underbara foton!! du är så duktig att få med det runt om kring också och du sätter ihop bilderna så snyggt!!
ps:jag väntar på en sagolikfabrik:) jag är nyfiken som vanligt:)

Etiketter

Bloggarkiv

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP