2010/02/21

-STOPP, stanna världen!

e111
e1
e11

Ett nytt liv i vinterskrud...
Jag pulsar fram genom snön, små flingor singlar ned från himlen. Det är så ofantligt stora mängder snö, hela landskapet är som stora maränger. Det är mjukt, vackert, allt är utan linjer och det hårda. Mitt i allt kaos, mitt i denna verklighet har världen förändrats.

Jag kliver på bussen, fylls av en enorm värme och kärlek. Precis i denna sekund vill jag ropa
-stopp stanna, - världen har förändrats, en ny liten individ har sett dagens ljus!
Det är PRECIS den känslan pappa Staffan säger till mig, allt bara rullar på och allt omkring oss borde ju se att världen blivit 1 person mer.

Lilla Edith är 1 vecka gammal och världen har förändrats. En mamma, en pappa och en liten flicka har blivit en liten familj.
Från denna dag bär det hjärtat på utsidan av kroppen, det sköraste och vackraste det har ligger i min famn och sover.
En kopp kaffe, några foton, men mest ett samtal med 2 nya föräldrar.
Det är ......Magiskt, omtumlande och bara fyllt med kärlek.
/åsa

7 kommentarer:

Jenny Sandberg 2/21/2010  

Ja precis så är det - världen stannar upp och man befinner sig som i en bubbla fylld av känslor och kärlek. Går inte att beskriva! Underbara bilder på underverket söta Åsa <3

Kramar

Anonym 2/21/2010  

Du är sååå galet duktigt på att fotografera!! Tack för att du delar med dig av både bilder och alla vackra ord! Kram /Cajsa Ö

Sanna F 2/22/2010  

UNDERBART!!! Vilka fantastiskt vackra foton på en underbart söt liten ny människa!

Mot toppform 2/22/2010  

Underbara bilder, fantastiskt fina! Grattis till er nya lilla familjemedlem! :)

Josefine Bergqvist 2/22/2010  

Helt underbara bilder! Du har en fantastisk sin blogg! Grattis till er lilla nya familjemedlem. Ta hand om dig.
//kram Josefine

Sandra 2/27/2010  

Otroligt fångande bilder. Vilken liten sötnos ;)
Tack för stunden i torsdags.
Kram Sandra

Pontus Norrman 3/16/2010  

Naaaw vilka bilder! Riktigt fint att få med ögonen öppna, de brukar ju blunda en del i den åldern:) Riktigt bra bilder, riktigt bra!!!

Etiketter

Bloggarkiv

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP