2010/05/28

kärlek under äppelträdet

puss

Under det blommande äppelträdet
Den långa våren, längtan efter naturens kraft att göra sin magi och förvandla landskapet till grönska.
Det är så många nyanser av grönt, så många nyanser av kärlek.
Så magiskt att få vara delaktig, få vara betraktaren med en tår i ögat.

Tänk att man får vara en del utav kärleken, vara den som berättar med fotona som sin röst.
-Den som fångar fokus och närhet.
Så nära, så känslosamt...

Jag grät, det föll tårar ner för min kind...Tårar för det vackra paret som sade JAAAAAAAA under
äppelträdet...tårar för att jag fick denna oändligt stora ära
(mer foton kommer)

2 kommentarer:

Karins fotoblogg 6/14/2010  

Oh, jag vill se mera, jag vill se mera! Jättevackert! jag förstår att tårar föll! Duktiga du!

Magdalena 8/27/2010  

Verkligen vackert!

Etiketter

Bloggarkiv

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP